سم زدایی بدن پس از تعطیلات با وعده های سنگین

تبلیغات اینترنتی

 

مطالب خواندنی و جدید

سم زدایی بدن پس از تعطیلات با وعده های سنگین

سم زدایی بدن پس از تعطیلات با وعده های سنگین

سم زدایی از بدن پس از تعطیلات

ما به شما استراتژی های سم زدایی برتر جهت برگشتن هرچه سریع تر به وضعیت عادی را معرفی می کنیم. این روش سم زدایی بسیار آسان است.


چگونه بعد از یک وعده غذای سنگین، مثل یک حرفه ای سم زدایی کنید؟
روزهای تعطیل بدون شک دلچسب ترین زمان های سال هستند. اما در حالی که تعطیلات، برای لذت بردن از جشن مورد علاقه تان با افرادی که دوستشان دارید است، تمام آن غذاها می توانند روز بعد شما را با یک حس بی حالی و تنبلی رها کنند. پس، برای کمک به اینکه مثل یک حرفه ای بر پیامدهای جشن غلبه نمایید، ما به شما استراتژی های سم زدایی برتر جهت برگشتن هرچه سریع تر به وضعیت عادی را معرفی می کنیم.

 
۱- ساده شروع کنید
بدن شما احتمالاً در ایام تعطیلات بسیار بیشتر از عادت همیشگی، غذا مصرف کرده است، پس به لوله ی گوارش خود استراحتی بدهید و روزتان را با یک صبحانه ی سبک و ساده شروع کنید. یک نوشیدنی سبز تازه یا یک اسموتی سبک مثل اسموتی نارگیل کلم را امتحان کنید. شروع روزتان با اینها به شما ویتامین ها و مواد معدنی که بدنتان نیاز دارد، می رساند و در عین حال صبحانه را ساده نگه داشته و سم زدایی می کند.
سم زدایی بدن پس از تعطیلات با وعده های سنگین

۲- آن را بسوزانید
کربوهیدرات های موجود در غذاهای محبوب تعطیلات مثل سیب زمینی شیرین، رول های کره ای، غذاهای شکم پر و پای ها، به گلیکوژن تبدیل شده و در عضلات و کبد ذخیره می شوند. این یعنی عضلات شما حاضر و آماده اند تا از آنها استفاده کنید. ما دویدن طولانی صبحگاهی را پیشنهاد می کنیم، اما اگر به خاطر آن بوقلمون سرشار از تریپتوفان، کمی احساس تنبلی و بی حالی دارید، به جای آن یک پیاده روی طولانی را انتخاب کنید. به هر حال، آن انرژی را مصرف کنید!

 
۳- آن را با عرق دفع کنید
بعد از دویدن تان، سراغ یک تمرین روتین درگیر کننده ی تمام بدن مثل تمرین محکم کردن کل بدن بروید. تمرین دادن همزمان چند عضله، انرژی بیشتری برای تمرین نهایی تان مصرف می کند. حرکاتی مثل لانژ را با جلو بازو یا چند ست اسکات و پرس شانه را با هم ترکیب کنید تا تمام آن غذای تعطیلات را بسوزانید.

 
۴- بدون چربی، پاک و سبز بمانید
این بهترین استراتژی برای تبدیل شدن به متناسب ترین و سالم ترین حالت خودتان است. شما می توانید حتی باقیمانده های غذای تعطیلات خود را، با اضافه کردن مقداری کلم برگ بر روی پروتئین های باقیمانده، به یک وعده ی بدون چربی، پاک و سبز تبدیل کنید. دو فنجان سبزیجات و ۱۱۳ کیلوگرم از بوقلمون باقیمانده، یک فنجان از لوبیاهای باقیمانده یا کلم بروکسل و مقداری کران بری با کمی لیمو و سرکه بالزامیک را برای داشتن یک ناهار یا شام عالی، با هم ترکیب کنید.


منبع:fitnessmagazine.ir



فروشگاه اینترنتی با قیمت مناسب

مطالب داغ و دیدنی

ارسال دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.