۴ حرکت مفید برای تناسب اندام و کاهش وزن

مطالب جدید و خواندنی

۴ حرکت مفید برای تناسب اندام و کاهش وزن

معمولا زیاده روی و پرخوری های ما به طور مستقیم خود را در ناحیه کمر و شکم نشان می دهد. هر چقدر که کالری مصرف کنید به همان اندازه مجبورید با عرق ریختن آن را جبران نمایید تا به وزن عادی خود برگردید.با این تمرینات انفجاری ماهیچه ها را به کار بکشید تا چربی ها را بسوزانید.

 با این تمرینات بدنی سرعتی، به اندام ایده آل خود برسید

هر حرکت را ۱۲ تا ۱۶ مرتبه تکرار کنید ، ۱۵ ثانیه استراحت در بین تمرین پس از هر حرکت لحاظ کنید. وقتی که هر ۴ تا را به اتمام رساندید یک یا دو دقیقه استراحت کرده سپس چرخه را دو بار دیگر نیز انجام دهید. این تمرینات کالری سوز را سه بار در هفته و یا هر زمانی که نیاز پیدا کردید انجام دهید.

حرکت اول : دوی سرعتی با پرتاب زانو
تکرار حرکت : ۱۲ تا ۱۶ مرتبه
زمان استراحت: ۱۵ ثانیه

http://rozup.ir/up/golimode/Pictures/opp/WWW.LITEMODE.IR8.jpg

در وضعیت شنای سوئدی قرار گرفته سپس زانوی چپ خود را خم کرده و پای چپ را در بین دو دست قرار دهید . به پای چپ فشار وارد کرده و نیم تنه را بلند نمایید و پای راست و بازوی چپ را به سمت بالا پرتاب کنید و همزمان بپرید. در وضعیت اولیه شروع حرکت قرار گرفته و این بار جای پاها را با هم عوض کنید و در جهت دیگر این حرکت را انجام دهید . مجموع دو طرف یک دور محسوب می شود.

حرکت دوم : بشین پاشو
تکرار حرکت : ۱۲ تا ۱۶ مرتبه
زمان استراحت : ۱۵ ثانیه

http://rozup.ir/up/golimode/Pictures/opp/WWW.LITEMODE.IR9.jpg

دستها را در دو طرف بدن قرار داده و بایستید و به طرف بالا بپرید . بازوها را همزمان با پرش به طرف بالا گرفته و پاها را از هم باز کنید، هم زانو و هم قوزک پا را به سمت بیرون بچرخانید ، سپس نشیمنگاه را به سمت پایین هدایت کنید. با یک پرش سرعتی به وضعیت اولیه باز گردید . این حرکت را تکرار کنید

حرکت سوم : پرش اسکوات چرخشی
تکرار حرکت : ۱۲ تا ۱۶ مرتبه
زمان استراحت : ۱۵ ثانیه

http://rozup.ir/up/golimode/Pictures/opp/WWW.LITEMODE.IR10.jpg

به حالت اسکوات ایستاده و سپس به طرف بالا با دستهایی که بالای سر خود گرفته اید بپرید . همزمان با پرش ۹۰ درجه به سمت چپ خود بچرخید.دوباره به حالت اسکوات قرار بگیرید و این بار به سمت راست بپرید. این حرکت را تکرار کنید.

حرکت چهارم : پرتاب پاها
تکرار حرکت : ۱۲ تا ۱۶ مرتبه
زمان استراحت : ۱۵ ثانیه

http://rozup.ir/up/golimode/Pictures/opp/WWW.LITEMODE.IR11.jpg

در وضعیت شنا قرار گرفته پاها در پشت سر شما صاف و مستقیم باشند و کف دستها را نیز کاملا زیر شانه قرار دهید. پاها را همزمان با جمع کردن به سمت بالا پرتاب کنید. زانوها را خم کرده و کف پاها را به باسن نزدیک نمایید. عکس این حرکت را برای بازگشت به حالت اولیه به نرمی انجام دهید. این حرکت را تکرار کنید.



loading...

مطالب داغ و دیدنی

ارسال دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.